HSV gaat weer wedstrijden vissen

Woensdag, 1 juli 2020

Beste leden van hsv de Delle,
Nu er weer mogelijkheden zijn gekomen om in wedstrijd verband te gaan vissen, heeft het bestuur en de wedstrijdcommissie overleg gepleegd.
Ons voorstel is om vanaf 06-07-2020 elke maandagavond tot en met de laatste maandag in augustus te gaan vissen.
Voor de leden die voor de eerste keer mee willen doen aan onze wedstrijden het volgende. Plaats van de loting, van 1800 tot 1815 uur, bij de carpool plaats in Zuidveen, nabij de benzinepomp.
Duur wedstrijd van 1900 tot 2100 uur. De wedstrijdcommissie bepaald tijdens de loting wat het wedstrijdwater / locatie is.
Hopelijk tot aanstaande maandag.