wedstrijden

Donderdag, 17 juni 2021

We gaan weer wedstrijden vissen.

Beste verenigingsleden.

Deze week heeft het bestuur een vergadering gehouden.
Er is onder andere besloten om (na) deze Corona tijd, met zijn beperkingen, die nu deels versoepeld zijn weer wedstrijden te organiseren voor onze leden.
We hopen dat we jullie hiermee van dienst zijn.
Afgelopen jaar hebben een aantal wedstrijd vissers aangegeven om geen wedstrijden te gaan vissen. De leeftijd speelde bij dit besluit een grote rol.
We zijn dan ook op zoek naar leden, die ook wel eens aan een ( competitie) wedstrijd willen vissen.
U kunt dat bijvoorbeeld aangeven middels het contact formulier.
We hopen ook dat onze wedstrijd vissers proberen om een nieuwe wedstrijdvisser te ronselen.
Het wedstrijdschema staat met data en plaats van samenkomst onder het kopje wedstrijden.
We houden ons aan de Corona maatregelen. Tijdens de loting en tijdens de wedstrijd.
We hopen dat er weer een groot aantal leden mee zullen doen.